W hali odlotów Portu Lotniczego Bydgoszcz można spotkać nietypowego kelnera, który przyciąga uwagę podróżnych swoim urokliwym uśmiechem i stylową muszką. Jest to robot, który z powodzeniem obsługuje klientów w bistro. Pasażerowie są nim absolutnie oczarowani.
Od 15 czerwca tego roku robot kelner był testowany w „Bistro in Haven”. Dzięki doskonałemu wykonaniu swojej roli, podjęto decyzję o jego stałym zatrudnieniu. Anna Kolano, właścicielka lokalu gastronomicznego, mówi, że reakcje pasażerów na obecność robota są bardzo pozytywne. Wszyscy gości cieszą się widokiem nietypowego pracownika, niezależnie od wieku. Teraz bistro rozważa nadanie mu oryginalnego imienia.
Nowy członek personelu ma ręce pełne pracy i wywiązuje się ze swoich obowiązków bardzo sumiennie. Jak opowiada właścicielka „Bistro in Haven”, robot powita gości, dostarcza zamówienia do odpowiedniego stolika, pomaga sprzątać naczynia oraz wywołuje uśmiechy na twarzach podróżnych.
Pomysł zastosowania tak nietypowego kelnera wynika z chęci podążania za duchem czasu i stawiania na nowoczesność. Jak podkreśla Anna Kolano, ważne są dla niej rozwój oraz innowacyjność obsługi klienta, a robot pozwala połączyć te aspekty. Właścicielka bistro dziękuje również Portowi Lotniczemu Bydgoszcz S.A. za akceptację tego nowatorskiego rozwiązania.