Jeśli posiadasz własny biznes, z pewnością zdajesz sobie sprawę z tego, jak istotne jest pozyskiwanie nowych klientów i budowanie lojalności u tych obecnych. Rynek e-commerce nieprzerwanie się rozwija, a konkurencja wciąż się rozrasta, przez co coraz trudniej jest pozytywnie zaskoczyć klienta i spełnić jego oczekiwania. Z pomocą przychodzi jednak Baselinker! Dowiedz się, jakie daje on możliwości i w jaki sposób usprawni Twój biznes!
Baselinker – przegląd możliwości
Baselinker to narzędzie służące zarządzaniu sprzedażą online. Niezależnie od tego, czy sprzedajesz produkty na serwisach aukcyjnych, takich jak Allegro, eBay i Amazon, czy prowadzisz własny sklep online, jego możliwości usprawnią Twój biznes. To bardzo wszechstronny instrument, który oferuje wiele możliwości – gwarantuje wzrost zadowolenia klientów, a także oszczędność czasu.
Narzędzie to wciąż się rozwija, a lista jego funkcji rośnie każdego dnia, zapewniając coraz więcej korzyści. Jeśli pragniesz rozwijać swą działalność, Baselinker Cię w tym wesprze! Nie zawsze jednak wiemy, jak go wdrożyć i skonfigurować… właśnie dlatego warto powierzyć to zadanie specjalistom, którzy zaznajomią Twój biznes z Baselinkerem – więcej dowiesz się tutaj.
Automatyzacja procesów
Automatyzacja procesów pozwoli nam zapomnieć o powtarzalnej, drobiazgowej pracy. Dodatkowo, dzięki niej wykluczymy ryzyko wystąpienia ludzkiego błędu! Co w tej kwestii oferuje nam Baselinker?
Baselinker pozwala na tworzenie dowolnych statusów, które pozwalają na uporządkowanie listy zamówień. Gdy nastąpi wskazane przez Ciebie zdarzenie, moduł automatycznych akcji samodzielnie przeniesie zamówienia między nimi – dzięki temu nic nam nie umknie!
Klienci doceniają szybkość obsługi – dzięki Asystentowi Pakowania oferowanemu przez Baselinkera, możemy kilkukrotnie zmniejszyć czas przygotowania każdej paczki. Wykorzystanie skanera kodów kreskowych niweluje konieczność wprowadzania wielu danych ręcznie – w ten sposób oszczędzasz czas, który możesz przeznaczyć na działania rozwijające Twoje przedsiębiorstwo.
Baselinker pozwala zwiększyć wydajność pracy i jakość działania przedsiębiorstwa, co przekłada się na satysfakcję klientów. Wystawianie faktur? Drukowanie etykiet i nadawanie paczek? Wysyłanie wiadomości klientom? Zapomnij o powtarzalnych czynnościach! Automatyzacja pozwala na przekształcenie tych zadań w zautomatyzowane działanie. Powtarzalne czynności pozostaw komputerowemu oprogramowaniu, a swój czas przeznacz na myślenie o działaniach strategicznych organizacji.
Zarządzanie zamówieniami
Prowadzisz własną stronę internetową i sprzedajesz swe produkty na serwisach aukcyjnych? Niezależnie od tego, z ilu kanałów korzystasz, możesz mieć je w jednym miejscu! Baselinker pozwala na pobranie zamówień ze sklepu internetowego, z marketplace czy tych złożonych osobiście bądź telefonicznie do panelu, który jest bardzo łatwy w obsłudze.
W Managerze Zamówień widać również przejawy automatyzacji – Baselinker automatycznie wyśle wiadomości do klientów, zmieni statusy zamówień, a nawet wystawi faktury. Dodatkowo, może on nadać przesyłki i wydrukować wszelkie potrzebne dokumenty. To znacznie usprawni proces realizacji zamówienia!
A jeśli klient będzie miał jakiekolwiek pytania i do Ciebie zadzwoni, aplikacja Baselinker Caller automatycznie rozpozna konsumenta podczas połączenia i w jednej chwili pokaże Ci jego zamówienie na ekranie! Od razu poznasz wszelkie szczegóły dotyczące statusu przesyłki.
Magazyn produktów
Dzięki Baselinkerowi możesz zarządzać całym asortymentem z jednego systemu – w wirtualnym magazynie można uporządkować dane lub katalogować towar spoza oferty. Paroma klikami komputerowej myszy możesz również zamieścić ofertę na marketplace! System automatycznie przepisze cenniki czy uzupełni parametry, by wyręczyć Cię w tych powtarzalnych zadaniach.
Zarządzanie kanałami sprzedaży
Baselinker oferuje niezwykłą wygodę – możesz posiadać wiele platform, jednak korzystać z jednego panelu administracyjnego. Za jego pomocą można przeglądać wszelkie statusy ofert, jak i dokonywać w nich zmiany. Dodatkowo, oprogramowanie synchronizuje stan magazynu i ceny na wszystkich platformach marketplace jednocześnie, a także może automatycznie zamykać oferty, gdy produktu nie ma na magazynie bądź cena jest równa zeru. Brzmi dobrze? Nie czekaj, pozwól Baselinkerowi przenieść Twój biznes na zupełnie inny level!