Zakładając, że Zielone Arkady w Bydgoszczy to miejsce, które pozwoli na rozwinięcie skrzydeł nowemu punktowi handlowemu o powierzchni 3200 mkw., sieć Primark planuje oferować swoim klientom najświeższe trendy modowe oraz produkty codziennego użytku. W gamie produktów znajdą się artykuły garderobiane dla kobiet, mężczyzn i dzieci, a także kosmetyki czy różnego rodzaju przedmioty do wyposażenia domu.
Uruchomienie nowego punktu handlowego sieci Primark przyczyni się do tworzenia miejsc pracy – docelowo ma ich być nawet do 150. Proces rekrutacyjny już się rozpoczął. W ramach dalszych etapów, które zostaną zainicjowane w nadchodzących miesiącach, planowane jest zatrudnienie na stanowiska visual merchandisers, human resources oraz doradcy klienta.
Maciej Podwojski, head of sales CEE w Primark, wyraził swoje zadowolenie z możliwości zaprezentowania planów dotyczących siódmego sklepu sieci w Polsce. Ekspansja tej marki odzwierciedla jej zaangażowanie w Europie Środkowo-Wschodniej – regionie o wielkim potencjale przyszłego wzrostu.
Jest to piąty rok od momentu, kiedy sieć Primark rozpoczęła swoją działalność w Europie Środkowo-Wschodniej, otwierając swój pierwszy sklep w Lublanie na Słowenii. W tym czasie, korzystając z doświadczeń zdobytych od lokalnych klientów, sieć nieustannie pracuje nad zapewnieniem doskonałych doświadczeń zakupowych, które są jej znakiem rozpoznawczym na całym świecie. Podwojski wyraził dumę z dotychczasowych osiągnięć marki w regionie CEE i podkreślił, że celem Primark jest posiadanie 16 sklepów w 6 krajach regionu do 2025 roku. To będzie oznaczało stworzenie setek miejsc pracy i możliwość oferowania klientom bardziej zrównoważonej mody w przystępnych cenach.