Zawisza Bydgoszcz, klub piłkarski znany także jako „Niebiesko-Czarni”, obecnie rywalizuje w ramach rozgrywek trzeciej ligi. Drużyna ma za cel awansowanie do wyższego szczebla rozgrywek, a dokonane przed sezonem transfery zwiększają nadzieje na osiągnięcie tego celu. Po dwóch kolejkach Zawisza zajmuje trzecie miejsce – początkowo odnieśli spektakularne zwycięstwo nad Wikędem Luzino, a następnie zremisowali bezbramkowo w regionalnych derbach z Elaną Toruń.
17 sierpnia ogłoszono informację o nowym sponsorze strategicznym Zawiszy – została nim firma ARP E-Vehicles. Ta spółka powstała we wrześniu 2020 roku, kiedy Agencja Rozwoju Przemysłu (ARP) finalizowała umowę zakupu od Rafako, przejmując tym samym kontrolę nad projektem konstrukcyjno-technologicznym, którego celem było stworzenie innowacyjnego autobusu elektrycznego. Od początku 2021 roku ARP E-Vehicles znajduje się na terenie Bydgoskiego Parku Przemysłowo-Technologicznego przy ulicy Raczkowskiego 8.
Firma produkuje model elektrycznego autobusu pod nazwą Pilea, który zdobył już zaufanie wielu gmin, takich jak Bełchatów, Świnoujście, Sieradz, Konin czy Mrągowo. W planach firmy na jesień jest prezentacja pierwszego autobusu napędzanego wodorem. Zawisza Bydgoszcz zaznacza, że nowy sponsor strategiczny będzie miał kluczowe znaczenie dla przyszłości i rozwoju klubu – logo firmy pojawi się na niebiesko-czarnej koszulce drużyny. Mimo to, głównym sponsorem Zawiszy pozostaje Energa.